بازی

بازی

داستان بازی ادامه Saints Row The Third است.جایی که شما دیگر یک گانگستر یا یک هنر پیشه نیستید بلکه شما اکنون رئیس جمهور آمریکا هستید. آقای Scott Phillips کارگردان بازی در این باره می گوید:”شما گانگتسر و هنر پیشه بودید.خوب اکنون باید چی کار کنیم؟آیا همین قضیه را ادامه بدهیم.خیر،ما دنبال چیز جدید تری هستیم پس رفتیم سراغ تبدیل شدن به یک رئیس جمهور". البته این رئیس جمهوری زیاد برای شما خوش شانسی نمی آورد.زیرا سیاره شما در خطر است.تعدادی از فضایی ها به واشنگتن حمله می کنند و شما رو می دزدند و با خود به سیاره عجیبی به نام Dominatrix می برند که در آن سیاره شهر Steelport شبیه سازی شده است.اکنون نوبت شما است که حال این ادم فضایی ها را بگیرید و برای بازگشتن به دنیای واقعی تلاش کنید.

 

Saints Row IV PC-RELOADED

 

|نسخه فشرده KaOs با حجم ۵٫۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

 

 

Saints row IV pc cover small دانلود بازی Saints Row IV برای PC

 

 

 

 

 

چیزی تا زمان انفجار نمانده
اضافه شدن قدرت های فرازمینی در Saints Row Iv این بازی را از آن چیزی که است، عجیب تر می کند.البته همین قدرت ها هستند که این نسخه را از نسخه های قبلی متمایز می کند.رئیس جمهور می خواهد به یک جای دور برود و حوصله ماشین سواری را ندارد به خاطر همین از قدرت سرعت زیادش استفاده می کند و در چند لحظه با این قدرت به مقصدش می رسد .یا دوست دارید ببینید در هوا چه خبر است.با یک پرش بر روی سقفی می پرید و از انجا شروع می کنید به پرواز کردن.آدم فضایی ها به شما حمله کردند و شما هم تیر ندارید،اشکالی ندارد شما می توانید همه را به یخ تبدیل کنید یا یکی از ماشین های کناریتون را بلند کنید و پرت کنید به سمتشان.در SRIV هنوز سیستم مبارزات از نزدیک وجود دارد.البته با جدید تر شدن انیمیشن ها و فیزیک مربوط.هنوز هم می توانید به طرف یکی از آدم هایی که در خیابان هستند بدوید و یکی از آن فن های زیبا رو روش اجرا کنید.

 

هر چه اسلحه عجیبت تر ،Saints Row بهتر
Saints Row بدون اسلحه های عجیب،مثل ماست و خیار بدون خیار است.همیشه سازندگان این بازی از ایده های خنده دار،اسلحه هایی را به وجود می آورند که بسیار خطرناک نیز هستند.اسلحه های جدیدی نیز وارد ۴ Saint Row شده اند.اکنون نگاهی به دو تا از این اسلحه های جدید می اندازیم.آیا رقصاندن یا پخش موزیک می تواند راهی برای کشتن افراد باشد؟این امکان در Saints Row 4 به وسیله اسلحه ای به نام “The Dubstep Gun” امکان پذیر شده است.این دستگاه با انتشار اشعه هایی که با موسیقی همراه هست،افرادی را که در آن مکان هستند را به رقص در می آورد!این بهترین موقعیت است که تا وقتی دشمنان در حال رقصیدن هستند و حواسشان نیست،همه ی آن ها رو بکیشم.البته خود این اشعه ها نیز هنگامی که فردی برخورد کند می تواند مرگ بار باشد.می رسیم به یک سلاح عجیب دیگر به نام “Inflate-o-Ray”.این سلاح بسیار خنده آور است،هنگامی که لیزر این دستگاه را به سمت کسی می گیریم،سرش شروع می کند به بزرگ شدن،چشم ها از حدقه می زند بیرون و بعدش… بمب!!فکر می کنم اگر مردم یکم در انتخاب رئیس جمهورشون بیشتر فکر می کردند،بهتر می شد.توجه کنید که دشمنان شما فضایی هستند و کتنشان به همین سادگی نیست.

 

هر جور می خوای در شهر راه برو
امکان ساختن شخصیت،انتخاب جنسیت ولباس همچنان در بازی وجود دارد.شما می توانید با لباس های فضایی وارد جنگ بشید یا اگر زیاد حوصله لباس ندارید … برهنه به مبارزه با دشمنان بپردازید!علاوه بر ساختن شخصیت به دلخواه امکان شخصی سازی اسلحه نیز وجود دارد.ممکن است زیاد از شکل بمب اندازتان خوشتان نیاید.مشکلی نیست،به نزدیک ترین اسلحه فروشی بروید شکلش رو به یک گیتار تغییر بدید.فکر کنم این طوری بهتر باشد.
همانند نسخه های قبلی،در Saints Row 4 قابلیت آپگرید کردن اسلحه ها و قدرت های شخصیت نیز وجود دارد.البته همه ی این ها نیاز به پول و XP دارد!پول و XP از روش های مختلفی به دست می آید که یکی از آن روش ها، مینی گیم هایی است که به صورت چلنچینگ در شهر پراکند شده.یکی از این مینی گیم ها Mech Suit Mayhem نام دارد.که در این قسمت شما کنترل روباتی را در دست می گیرید و هدف هم کشتن و نابود کردن هر چیزی که جلوی شما است البته در زمان مشخص.که نسبت به امتیازی که کسب می کنید به شما پول و xp می دهد.
همانطور که گفته شد شهر Saints Row IV همان شهری است که در نسخه ی سوم وجود داشت اما با اندکی تغییرات در طراحی.دیگر آن رنگ های بنفش را نمی بینید.این رنگ ها تبدیل به رنگ های فرازمینی ها یعنی سبز و خاکستری شده است.در بعضی از نقاط شهر می بینید که بعضی از خرابه های ساختمان ها بین زمین و هوا قرار گرفته اند که این خبر از این می دهد که شما اکنون در فضا هستید!

 

منبع توضیحات: وبلاگ هیروگیمز

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: Windows Vista (x86 or x64)
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 | AMD Athlon II x3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 260 | AMD Radeon HD 5800 series
DirectX: Version 10
Hard Drive: 10 GB available space

 

 

 

سیستم پیشنهادی:

 

OS: Windows 7 (x86 or x64)
Processor: Intel i3 2100T | AMD Phenom II x4 or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 560 | AMD Radeon HD 6800 series or higher
DirectX: Version 11
Hard Drive: 10 GB available space

 

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

Saints row IV screenshots 01 small دانلود بازی Saints Row IV برای PC Saints row IV screenshots 02 small دانلود بازی Saints Row IV برای PC

 

Saints row IV screenshots 03 small دانلود بازی Saints Row IV برای PC Saints row IV screenshots 04 small دانلود بازی Saints Row IV برای PC

 

Saints row IV screenshots 05 small دانلود بازی Saints Row IV برای PC Saints row IV screenshots 06 small دانلود بازی Saints Row IV برای PC

 

 

 

source دانلود بازی Saints Row IV برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 

 

caution دانلود بازی Saints Row IV برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

 

download دانلود بازی Saints Row IV برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

 

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

 

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

 

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

 

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

 

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link

 

دانلود پارت ۶ :     Embedupload    Direct Link

 

دانلود پارت ۷ :     Embedupload    Direct Link

 

دانلود پارت ۸ :     Embedupload    Direct Link

 

دانلود پارت ۹ :     Embedupload    Direct Link

 

 

 

سخه فشرده ۵٫۳ گیگابایتی KaOs بازی:

 

نسخه فشرده بازی توسط گروه KaOs عرضه شده است. در این نسخه، تمامی ویدیوهای بازی به ۵۰% کیفیت اصلی کاهش پیدا کرده اند و زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اتد. تکسچرها و صداهای بازی هیچ افت کیفیتی ندارند. بازی کرک شده توسط گروه RELOADED بوده و لطفا دقت کافی را در دانلود خود با توجه به افت کیفیت ویدیوها داشته باشید.

 

 

 

توضیحات نصب نسخه KaOs بازی:

 

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید پس از آن، به داخل فولدر رفته و فایل اجرایی Install.exe را حتما به صورت Run As Administrator اجرا کرده و به نصب بازی بپردازید. در هنگام نصب، لطفا محل نصب را مسیری ساده انتخاب کرده ( مثلا C:GamesEsme Baazi) تا مشکلاتی در اجرای بازی صورت نگیرد. پس از اتمام نصب بازی، به محل نصب بازی فایل اجرایی SaintsRowIV.exe را اجرا کنید یا می توانید از طریق آیکن موجود در دسکتاپ بازی را اجرا نمایید.

 

 

 

download دانلود بازی Saints Row IV برای PC دانلود نسخه KaOs به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

 

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

 

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

 

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

 

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

 

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link

 

دانلود پارت ۶ :     Embedupload    Direct Link

 

 


[ چهار شنبه 4 / 6 / 1392برچسب:بازی,کامبیوتر,دانلود,game,رایگان,ماشینی,سالار,باحال, ] [ 20:7 ] [ sam ]
[ ]