بازی

بازی

 

بازی Medal of Honor WarFighter که به عنوان مدعی بهترین بازی سال ۲۰۱۲ ، توسط شرکت Danger Close ساخته و توسط Electronic Arts منتشر شده است.

مطمئنن با سری بازی های Medal of Honor آشنایی دارید. اولین نسخه این بازی برای کنسول پلی استیشن و در سال ۱۹۹۹ به بازار بازی ها عرضه شد و محبوبیتش روز به روز افزوده شد. بعد از آن نسخه های دیگری نظیر بازی Medal of Honor: Underground سال ۲۰۰۰ ، بازی Medal of Honor: Allied Assault و بازی Medal of Honor: Frontline سال ۲۰۰۲ ، بازی Medal of Honor: Rising Sun سال ۲۰۰۳ ، بازی Medal of Honor: Infiltrator اواخر سال ۲۰۰۳ ، بازی Medal of Honor: Pacific Assault سال ۲۰۰۴ ، بازی Medal of Honor: European Assault سال ۲۰۰۵ ، بازی Medal of Honor: Heroes سال ۲۰۰۶ ، بازی Medal of Honor: Vanguard ، Medal of Honor: Airborne و بازی Medal of Honor: Heroes 2 و Medal of Honor: Vanguard سال ۲۰۰۷ ، بازی Medal of Honor WorldWar2 سال ۲۰۱۰ و اینک بعد از گذشت ۲ سال نسخه بی نظیر این بازی Medal of Honor WarFighter وارد جنگ بازار بازی ها در سال ۲۰۱۲ شده است.

نسخه Warfighter ، ادامه ای بر نسخه گذشته بازیست و شما همان گروه T1 هستید که در افغانستان در جنگ با تروریستان آن منطقه بوده اید،حالا به نقاطی نظیر فیلیپین ، اندونزی و سومالی خواهید رفت تا با تروریستان و دزدان دریایی به مقابله بپردازید.

بخش چند نفره بازی Medal of Honor Warfighter بی شک برای تیم سازنده و Electronic Arts یک امتیاز به حساب می آید، در راستای سود و فروش بیشتر! جالب ترین کاری که تیم سازنده در این بخش انجام داده است قرار دادن ملیت های مختلف است، بدین نحو که مخاطبان می توانند در بین سربازان، ۱۰ ملیت متفاوت نظیر کشورهای امریکا، آلمان، بریتانیا و … می شوند را انتخاب کنند.

در بازی Medal of Honor Warfighter شاهد بسیار واقعی جلوه داده شدن حرف زدن حرکات بدن دویدن و راه رفتن کاراکترهای بازی ، نوع استراتژیک جنگ بارش باران ، آفتاب ابر و حتی باد خواهید بود که به شما حس یک سرباز واقعی دست میدهد.تغییر دیگری که در بازی Medal of Honor Warfighter مشاهده میشود،استفاده آزاد از وسایل نقلی و جیپ های جنگیست که در جنگل و دشت ها مشاهده خواهید کرد و تمامی این موارد یک گیم پلی بسیار قدرتمند را برای شما تداعی میکند.

یکی از نقاط قوت بازی Medal of Honor Warfighter که آن را با سایر رقبا متمایز میکند،جان دادن به بازی با چاشنی احساسات و واقعی تر جلوه داده شدن قسمت ها و داستان بازی Medal of Honor Warfighter است،زیرا شما در این نسخه شاهد زندگی شخصی جنگجویان نیز خواهید بود،خانواده هایی که به خاطر حظور فرزند،شوهر،برادر و …. در میدان های جنگ با تروریستان به مشکلاتی برمیخوردن و سختی های زندگی با آنان دست و پنجه نرم میکنند.شما میتوانید همین حالا به صورت کاملاً رایگان و با لینک های پرسرعت بازی Medal of Honor Warfighter رو از سایت یاس دانلود دریافت فرمایید.

 

تصاویری از محیط بازی

 


 

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Medal of Honor Warfighter :

 

OS Windows Vista
CPU Intel Core 2 Duo 2.4GHz / Athlon X2 2.7GHz
RAM At least 2 GB
Disc Drive CD/DVD ROM drive required for installation only
Hard Drive At least 20GB of free space
Graphics card NVidia 8800 GTS 512 MB VRAM or better / ATI Radeon 3870 512 MB VRAM
DirectX DirectX 10.1 compatible
Graphics memory 512 MB or better
Online Connection Requirements 1 MB DSL KBPS or faster Internet Connection
Input Keyboard and Mouse

 

حجم: ۱۱.۸ گیگا بایت

دانلود DVD 1 در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter پارت ۱

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter پارت ۲

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter پارت ۳

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter پارت ۴

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter پارت ۵

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter پارت ۶

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter پارت ۷

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter پارت ۸

دانلود DVD2 در پارت های یک گیگابایتی :

 

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter پارت ۱

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter پارت ۲

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter پارت ۳

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter پارت ۴

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter پارت ۵

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter پارت ۶

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter پارت ۷

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter پارت ۸

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter پارت ۹ 

رمز: www.yasdl.com

منبع: یاس دانلود


[ چهار شنبه 4 / 6 / 1392برچسب:بازی,کامبیوتر,دانلود,game,رایگان,سالار,باحال,medal of honor,مدال, ] [ 22:11 ] [ sam ]
[ ]